logo
امروز : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶
[ شناسه خبر : ۴۱۲۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تعزیرات حکومتی خدابنده خبر داد:

برخورد با نانوایان متخلف در خدابنده

برخورد-با-نانوایان-متخلف-در-خدابنده
رئیس اداره تعزیرات حکومتی خدابنده گفت: با هر گونه کم‌فروشی و گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی‌ها و به‌ویژه کیفیت نان برخورد و طبق قانون عمل خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ حسین ابراهیمی بیان داشت: تعزیرات حکومتی به‌عنوان یک مرجع اختصاصی رسیدگی به تخلفات اقتصادی قاچاق و کالا و ارز، بهداشت و درمان و دارو، صنفی و خدمات و کالا در مفهوم عام پدیده‌ای تازه و بدیع نبوده و از صدر اسلام تاکنون تحت عناوین و تعابیر مختلف در حکومت‌های اسلامی وجود داشته و در سایر نظام‌های حقوقی شناخته شده دنیا نیز متناسب با تشکیلات قضائی و اجرایی جایگاه خاصی داشته و دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در کشور جمهوری اسلامی ایران نیز بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تقریباً از آغاز جنگ تحمیلی بحث تعزیرات حکومتی به معنی کلمه برای جلوگیری از وقوع تخلفات عدیده‌ای که در زمینه مسائل اقتصادی اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، احتکار، قاچاق کالا و ارز، بهداشتی و درمانی و دارو و غیره که با توجه به وضعیت بحرانی کشور در آن زمان به وقوع می‌پیوست پایه‌ریزی شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده ادامه داد: از بدو ورود بنده به این حوزه با همکاری سایر دستگاه‌های انتظامی و قضائی و بهداشتی و صنفی، نظارت و بازدید و بازرسی از مراکز صنفی (تولیدی، خدماتی و بهداشتی) از مهر ماه آغاز کردیم و این روند با همکاری دستگاه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در بحث نظارت بر امور نانوایی‌ها و به‌ویژه کیفیت آن طبق سال‌های گذشته بازرسی و نظارت انجام شده و ادامه‌دار خواهد بود.

ابراهیمی اعلام کرد: با جدیت تمام و بدون مماشات کار نظارت بر امور نانوایی‌ها را انجام می‌دهیم و در این امر کوتاهی و خللی وجود نخواهد داشت و با هر گونه کم‌فروشی و گران‌فروشی، عدم رعایت مسائل بهداشتی و به‌ویژه کیفیت نان برخورد و طبق قانون عمل خواهیم کرد.

وی به همه نانوایان و صنوف مختلفی که در شهرستان خدابنده خدمت می‌کنند هشدار داد با جدیت تمام زمینه را برای افراد متخلف ناامن ساخته تا صنوف دارای حسن شهرت و منصف در امنیت خاطر به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند.

ابراهیمی درخواست کرد: صنوف مختلف با رعایت قوانین، ضوابط، اهمیت دادن به بحث کیفیت و عدالت در امور خدمات‌رسانی به مردم، اهتمام ویژه به خرج داده و ما را در این مسیر همیاری و همکاری کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰